preskoči na sadržaj

Osnovna škola Sveti Petar Orehovec

Login
Tražilica
Jelovnik u školskoj kuhinji

 

 

Projekt "Kaj naš moderni"

 

Virtualna priredba 

 

Vozni red autobusa 2023./2024.

 

Hrvatski jezični portal

Sigurnost prilikom potresa

Blog projekta S.O.S.

Blog projekta Erasmus+

"Mali novinari danas -

odgovorni digitalni građani

sutra"

Blog projekta Erasmus+

Bontončić

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 30. 8. 2017.

Ukupno: 540065
Ovaj mjesec: 3696
Ovaj tjedan: 853
Danas: 28
Raspored zvona

1. 8:00 - 8:45 

2. 8:50 - 9:35

3. 9:45 - 10:30

4. 10:40 - 11. 25

5. 11:30 - 12:15

6. 12:20 - 13:05

7. 13:10 - 13: 55

 

0. 12: 20 - 13:05

1. 13:15 - 14:00

2. 14:05 - 14:50

3. 15: 00 - 15:45

4. 15:55 - 16:40

5. 16:45 - 17:30

6. 17:35 - 18: 20

 

Odlazak autobusa:  13:10

                                14:00

                                18:25

 

 

Mobilnost učitelja

MOBILNOSTI UČITELJA



MOBILNOST UČITELJICE TIJANE MAMIĆ

3. 3. 2024. 

 

Učiteljica OŠ Sveti Petar Orehovec, Tijana Mamić, pohađala je tečaj Traditional Arts and ICT Art Tools for Teaching your Subjects and Promoting Life Skills. Tečaj se održavao od 19. do 24. veljače u Rimu. Tečaju su prisustvovali učitelji iz Francuske, Rumunjske i Bugarske pod vodstvom  Marianne Panayiotoudis, asistentice profesora vizualnih umjetnosti na Akademiji likovnih umjetnosti u Rimu.

Cilj tečaja je bio upoznati polaznike s digitalnim alatima te kako integrirati korištenje tradicionalnih likovnih tehnika i digitalnih alata u svoj nastavni proces. Tečaj je započeo međusobnim upoznavanjem polaznika uz pomoć ledolomaca, polaznici su u paru osmislili te proveli međusobne intervjue o svojim partnerima te nakon toga ostale polaznike izvijestili o otkrivenim podatcima. Voditeljica je  predstavila neke od digitalnih alata (Milanote, Padlet, QR generator i Goosechase) te su predstavnici praktičnim zadatcima istraživali mogućnosti alata te njihovu primjenu u nastavnom procesu. Dan je završio „škrabanjem" uz glazbu (doodling) koji se koristi u terapijske svrhe opuštanja. 

Neke aktivnosti održane su izvan učionice  te su polaznici istražili performans te kako ga uklopiti u odgojno obrazovni proces kojim djeca mogu istraživati i prikazati teme poput zlostavljanja na internetu. Polaznici su posjetili i Muzej za djecu i prisustvovali laboratoriju za istraživanje teorije boja. Muzej za djecu u potpunosti je prilagođen djeci te ga u prijepodnevnim satima posjećuju škole kako bi sudjelovali u laboratorijima, a popodne ga posjećuju obitelji s djecom. Muzej ima zanimljiv koncept gdje učenici mogu igrajući se usvojiti neke od životnih vještina (prematanje pelena, kako zaraditi novac, kako pametno trošiti novac, stvaranje energije). Niz izvanučioničkih  aktivnosti polaznici su nastavili posjetom Apple trgovini koja je najveća u Europi. Radionicu korištenja iPada i aplikacije Procreate održao je voditelj trgovine zadužen za obuku i pomoć u korištenju Apple uređaja. Aplikacija Procreate korisnicima omogućava crtanje i slikanje svim likovnih tehnikama uz pomoć digitalnih alata. Svaki od polaznika dobio je na korištenje svoj iPad te je zadatak bio nacrtati ili naslikati svoj autoportret služeći se vlastitom fotografijom. Ostatak dana polaznici su istraživali Rim uz pomoć zadataka u aplikaciji Goosechase koju su za njih pripremile voditeljice tečaja.

Preostale dane polaznici su upoznavali osnove fotografiranja, razliku fotografija napravljenih uz pomoć mobilnih telefona i fotoaparata te su radili vježbe fotografiranja s različitom pozicijom svjetla te kompozicijskim načelima u fotografiji. Voditeljica je predstavila društvene mreže te njihove negativne i pozitivne strane te njihovu moguću primjenu u nastavi i kreativnim zadatcima. Tradicionalnu umjetnost izražavanja slikarskim tehnikama polaznici su iskoristili za vježbe terapije izražavanja emocija, prihvaćanja različitosti i novih učenika, prihvaćanju svojih pozitivnih i negativnih osobina te  postizanju osobnih ciljeva.

Cijeli tečaj povezan s umjetnošću zaokružen je svakodnevnim obilascima Rima, gradu koji je muzej na otvorenom. Tečaj je omogućio upoznavanje digitalnih alata i tradicionalnih umjetnosti te njihovu primjenu u poučavanju ne samo umjetnosti već i svih nastavnih predmeta te su stečena znanja korisna svim polaznicima tečaja.

Objave u medijima: 

Skole.hr

Prigorski radio 

Mrežna stranica koprivničko - križevačke županije 

 

 

 

 

 

 

 

MOBILNOST UČITELJICE EMINE BARIČEVIĆ

 

Diseminacija učiteljice Baričević na ŽSV učitelja razredne nastave

1. 12. 2023.

Diseminacija Erasmus + tečaja Glazba u učionici: aktivna i receptivna glazbena terapija za škole održana je na županijskom stručnom vijeću učitelja razredne nastave 30. 11.2023. godine u OŠ "Vladimir Nazor" Križevci.

Učiteljica Emina Baričević boravila je u Barceloni na tečaju i učiteljima je prezentirala sadržaje s kojima su se upoznali sudionici. Tečaj se sastojao od sljedećih dijelova: uvodni teorijski dio, tjeloglazba (body percussion), improvizacijske tehnike, pjevanje, skladanje (podrazumijeva jednostavno, improvizacijsko skladanje pogodno za djecu), povezivanje glazbe  s ostalim umjetnostima, terapeutski učinak glazbe u radu s djecom s teškoćama. Uz svaki dio prikazana je jedna aktivnost koja je na tečaju izvedena.

Ukupno 40 prisutnih učitelja iz OŠ"Vladimir Nazor" Križevci, OŠ Sidonije Rubido Erdody Gornja Rijeka te OŠ Sveti Petar Orehovec imalo je prilike upoznati se s aktivnostima provedenim na tečaju u Barceloni. /Emina Baričević, foto: Kristina Dubravec/

Diseminacija učiteljice Baričević na Vijeću učitelja

17. 11. 2023.

Na učiteljskom vijeću Osnovne škole Sveti Petar Orehovec 16.11.2023. godine održana je diseminacija Erasmus + tečaja Glazba u učionici: aktivna i receptivna glazbena terapija za škole.

Učiteljica Emina Baričević boravila je u Barceloni na tečaju i učiteljima je prezentirala sadržaje s kojima su se upoznali sudionici. Tečaj se sastojao od sljedećih dijelova: uvodni teorijski dio, tjeloglazba (body percussion), improvizacijske tehnike, pjevanje, skladanje (podrazumijeva jednostavno, improvizacijsko skladanje pogodno za djecu), povezivanje glazbe  s ostalim umjetnostima, terapeutski učinak glazbe u radu s djecom s teškoćama.

Uz svaki dio prikazana je jedna aktivnost koja je na tečaju izvedena. /Emina Baričević/

Učiteljica Emina Baričević bila na mobilnosti u Barceloni

15. 11. 2023.

Na Erasmus+ tečaju “Music in the Classroom: Active and Receptive Music Therapy for Schools” u Barceloni boravila je učiteljica Emina Baričević iz Osnovne škole Sveti Petar Orehovec, od 6.-11. studenog 2023. godine.

Tečaj je vodila Maria Del Monte, a polazile su ga još učiteljice iz Italije i Češke. Naučile su zašto je glazba korisna za učenike, koje su dobrobiti učenja uz glazbu, ali isto tako i koje su aktivne metode učenja u nastavi glazbe.

Tečaj se sastojao od nekoliko dijelova: uvodnog teorijskog dijela, tjeloglazbe (body percussiona) i njenih elemenata, improvizacijskih tehnika, pjevanja, skladanja (podrazumijeva jednostavno, improvizacijsko skladanje pogodno za djecu), povezivanja glazbe  s ostalim umjetnostima te terapeutskog učinka glazbe u radu s djecama s teškoćama.

Ključnu ulogu u svim dijelovima imaju ritam, tempo, melodija, harmonija, dinamika te instumentacija. Učiteljice su praktično prolazile sve spomenute aktivnosti uz uporabu tjeloglazbe, različitih instrumenata kao i uz pjevanje. Osim izvođenja, radilo se i na fokusiranom i vođenom slušanju glazbe uz mnoge primjere koji su praktično primijenjeni.

Aktivnosti:

Tjeloglazba (body percussion) – uz pomoć tjeloglazbe su odrađene mnoge aktivnosti, kao što je, npr. izgovaranje svog imena na različite načine uz neki element tjeloglazbe, improvizacija u paru i u skupini, ponavljanje zadanih uzoraka i sl.

Improvizacijske tehnike – voditeljica tečaja je svirala pratnju na gitari i zadala početnu frazu na koju su se kasnije izvodile improvizirane varijacije. Zatim se improviziralo ritmovima, tempom i dinamikom.

Glazba i slikanje – uz vođeno slušanje glazbe učiteljice su slikale zadani ritam, melodiju te zajedničku mandalu koju je trebalo nacrtati surađujući bez razgovora.

Glazba kao terapija – objašnjeni su i prikazani neki od načina kako glazba može imati terapeutski učinak na učenike, naročito one sa specifičnim teškoćama poput ADHD-a ili autističnog spektra.

Učiteljica Emina Baričević će implementirati novostečeno znanje na satima glazbene kulture, ali i u izvannastavnim aktivnostima pod nazivom Glazbom i dramom do čitanja koje su dio Erasmus projekta što ga škola provodi.

Objave u medijima: 

Mrežna stranica Koprivničko-križevačke županije

Prigorski.hr

Prigorski.radio

Skole.hr

MOBILNOST UČITELJICE IVANE ŠIKOVIĆ

Učiteljica Ivana Šiković bila na Erasmus+ mobilnosti u Ljubljani

 

Učiteljica Ivana Šiković u Ljubljani je pohađala Erasmus+ tečaj "Teaching Creativity and Thinking Tools " od 23. - 28.10.2023. Tečaju su prisustvovali učitelji iz: Bugarske, Finske i Hrvatske, a zanimljivo je da su među polaznicima bili i stručni suradnik pedagog te jedan ravnatelj škole.

Dvanaest polaznika tečaja učilo je o novim metodama kreativnog poučavanja i razmišljanja kako bi nastavu i svoj odgojno-obrazovni rad učinili još zanimljivijim i  kreativnijim svojim učenicima, koji lako gube volju za radom koristeći klasične metode rada na satu. Mi polaznici smo  predano radili i slušali našu izvrsnu trenericu Nastju Mulaj, jedinu licenciranu trenericu De Bono metode u Sloveniji.

Na radionicama smo svakodnevno učili grupirajući se u skupine, parove ili po zemljama iz kojih dolazimo. Radionice su bile raznolike,  a isto tako i teme kojima smo se bavili. Teme su bile prilagođene radu s djecom te smo tako kroz svaku radionicu naučili kako ih iskoristiti u svakodnevnom radu: kako proširiti percepciju, kako organizirati nečije mišljenje, kritičko mišljenje, kreativnost te  aktivno mišljenje. Učili smo I o čemu govore i u čemu nam pomažu ove metode:

- PMI (Intersting, Positive, Negative)  metoda je važna jer nam pokazuje da ideje nisu samo dobre i loše, već mogu biti zanimljive ako nas dovode i do drugih ideja.

- AGO (Aims, Goals, Objective) Fokus na svrhu - koristimo prije nego započnemo nešto novo.

- CAF (Consider All Factors) Razmotrimo sve čimbenike i to prije odabira, odlučivanja ili planiranja.

- OPV ( Other People s View) Pogled drugih ljudi pomaže nam da lakše i bolje vidimo i druga gledišta tj. poglede,te slažemo li se s time ili ne.

- APC (Alternative, Possibilities, Choices) Fokus na alternative nam kaže, lako je  tražiti alternative kada ste zadovoljni, ali tražiti ih kada ste zadovoljni zahtjeva poseban napor, te se koristi u takvim situacijama.

FIP (First Important Priorities) Usredotoči se na prioritete, važno je dobiti što više ideja, a zatim početi birati prioritete.

Jedno poslijepodne posjetili smo gimnaziju Bežigrad u kojoj nas je ugostila njihova profesorica slovenskog jezika  te smo mogli čuti na koji način ona radi sa svojim učenicima koristeći navedene metode.  Školskim prostorijama nas je proveo ravnatelj škole te smo i s njime mogli razgovarati o organizaciji nastave i načinu vođenja njegove škole. /Ivana Šiković/

Objave u medijima:

Prigorski.hr

Mrežna stranica Koprivničko-križevačke županije

Prigorski radio

Skole.hr

preskoči na navigaciju