preskoči na sadržaj

Osnovna škola Sveti Petar Orehovec

Login
Jelovnik u školskoj kuhinji

 

 

Projekt "Kaj naš moderni"

 

Virtualna priredba 

 

Vozni red autobusa 2023./2024.

 

Hrvatski jezični portal

Sigurnost prilikom potresa

Blog projekta S.O.S.

Blog projekta Erasmus+

"Mali novinari danas -

odgovorni digitalni građani

sutra"

Blog projekta Erasmus+

Bontončić

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 30. 8. 2017.

Ukupno: 541059
Ovaj mjesec: 422
Ovaj tjedan: 763
Danas: 14
O županiji

 

Općina Sv.P.Orehovec

Raspored zvona

1. 8:00 - 8:45 

2. 8:50 - 9:35

3. 9:45 - 10:30

4. 10:40 - 11. 25

5. 11:30 - 12:15

6. 12:20 - 13:05

7. 13:10 - 13: 55

 

0. 12: 20 - 13:05

1. 13:15 - 14:00

2. 14:05 - 14:50

3. 15: 00 - 15:45

4. 15:55 - 16:40

5. 16:45 - 17:30

6. 17:35 - 18: 20

 

Odlazak autobusa:  13:10

                                14:00

                                18:25

 

 

vijesti...vijesti...
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Raspisan je Javni poziv za dostavu ponuda u postupku prodaje rashodovanih osnovnih sredstava
Autor: Tijana Mamić, 23. 3. 2021.

Na temelju Odluke ravnatelja o prodaji rashodovanjih osnovnih sredstava i suglasnosti
Školskog odbora od 26. veljače 2021. godine, Osnovna škola Sveti Petar Orehovec upućuje:
2. JAVNI POZIV ZA DOSTAVU PONUDA U POSTUPKU PRODAJE
RASHODOVANIH OSNOVNIH SREDSTAVA


 

 

 



1. PRODAVATELJ:
NAZIV I SJEDIŠTE PRODAVATELJA: OSNOVNA ŠKOLA SVETI PETAR
OREHOVEC, SVETI PETAR OREHOVEC 90, 48267 OREHOVEC
OIB: 16457349341
TELEFON: 048/856-257
TELEFAKS: 048/856-257
INTERNETSKA ADRESA: http://os-sveti-petar-orehovec.skole.hr
ADRESA ELEKTRONIČKE POŠTE: ured@os-sveti-petar-orehovec.skole.hr
OSOBA ZADUŽENA ZA KONTAKT: STJEPAN LUČKI.
2. PODACI O POSTUPKU I PREDMETU JAVNOG NADMETANJA - PRODAJA
RASHODOVANIH OSNOVNIH SREDSTAVA:

RED.BR. NAZIV OSNOVNOG SREDSTVA KOMADA PROCIJENJENA JEDINIČNA VRIJEDNOST U KUNAMA

 UKUPNA PROCIJENJENA VRIJEDNOST U KUNAMA   

1.

STOL 120X80 CM 2 267,00 534,00
2. STOL 80X80 CM 3 220,50 661,50
3. STOLAC 6 96,00 576,00

Osnovna sredstva mogu se razgledati u OŠ Sveti Petar Orehovec od ponedjeljka do petka u vremenu od 7,00 do 15,00 sati.
Pravo podnošenja ponuda imaju sve fizičke i pravne osobe koje prema važećim propisima RH mogu stjecati pokretnine na području RH I nemaju dugovanja prema OŠ Sveti Petar Orehovec. Osnovna sredstva se kupuju po principu "viđeno- kupljeno". Reklamacije se ne priznaju. Rok za uplatu kupoprodajne cijene je 8 dana od prihvaćanja ponude.

3. PONUDA MORA SADRŽAVATI:

-osobne podatke ponuditelja

-visinu ponuđene cijene

-izjavu da prihvaća uvjete javnog poziva

Ponuda se izrađuje na hrvatskom jeziku, latiničnom pismu i papirnatom obliku. Ponuda se izrađuje na način da čini cjelinu. Uvezuje se na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova (npr. jamstvenikom, spiralnim ili sličnim uvezom ili na neki drugi način). Ponuda se predaje potpisana od strane odgovorne ili ovlaštene osobe ponuditelja. 

Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponude: 

-Dostavtiti izmjenu i/ili dopunu ponude, koja se dostavlja na isti način kao i osnovna ponuda s obeznom naznakom da se radi o izmjeni i/ili dopuni ponude. 

-Pisanom izjavom odustati od svoje dostavljene ponude. Izjava se dostavlja na isti način kao i ponuda s obveznom naznakom da se radi o odustajanju od ponude. U tom slučaju neotovrena ponuda se vraća ponuditelju. 

4. ROK ZA DOSTAVU PONUDA: 1. travnja 2021. godine do 12, 00 sati

5. DOSTAVA PONUDE:

Ponuda se dostavlja u zatvorenoj omotnici na adresu naručitelja:

Osnona škola Sveti Petar Orehovec, Sveti Petar Orehovec 90, 48267 Orehovec.

Osim adrese naručitelja na omotnici mora biti naznačeno:

-Naziv i adresa ponuditelja

-Naziv predmeta nabave

-Naznaka "NE OTVARAJ!"

Ponuda se može dostaviti poštom ili predati osobno. Postupak ostvaranja ponuda nije javan. Ponude pristigle izvan roka za dostavu ponuda neće se uzimati u razmatranje. Ponuda se piše neizbrisivom tintom. Ispravci u ponudi moraju biti izrađeni na način da su vidljivi (prekriženi, a ne premazani korekturnim lakom), te moraju uz navod datum ispravka biti potvrđeni potpisom ponuditelja. 

6. KRITERIJI ZA ODABIR PONUDE:

Kriterij za odabir ponude je najviša cijena.

7. PREUZIMANJE SREDSTAVA

Sredstva će se preuzeti po uplaćenoj fakturi.

Ravnatelj

Stjepan Lučki

 



Priloženi dokumenti:
2._Javni_poziv_-prodaja_osnovnih_sredstava_(1).pdf (530.47 KB)
PONUDBENI_LIST_2.docx (17.16 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju