preskoči na sadržaj

Osnovna škola Sveti Petar Orehovec

Login
Jelovnik u školskoj kuhinji

 

 

Projekt "Kaj naš moderni"

 

Virtualna priredba 

 

Vozni red autobusa 2023./2024.

 

Hrvatski jezični portal

Sigurnost prilikom potresa

Blog projekta S.O.S.

Blog projekta Erasmus+

"Mali novinari danas -

odgovorni digitalni građani

sutra"

Blog projekta Erasmus+

Bontončić

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 30. 8. 2017.

Ukupno: 540451
Ovaj mjesec: 4082
Ovaj tjedan: 155
Danas: 2
Raspored zvona

1. 8:00 - 8:45 

2. 8:50 - 9:35

3. 9:45 - 10:30

4. 10:40 - 11. 25

5. 11:30 - 12:15

6. 12:20 - 13:05

7. 13:10 - 13: 55

 

0. 12: 20 - 13:05

1. 13:15 - 14:00

2. 14:05 - 14:50

3. 15: 00 - 15:45

4. 15:55 - 16:40

5. 16:45 - 17:30

6. 17:35 - 18: 20

 

Odlazak autobusa:  13:10

                                14:00

                                18:25

 

 

vijesti...vijesti...
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Sve više učenika sve lošije čita
Autor: Stojanka Lesički, 7. 4. 2024.

U našoj školi posljednjih godina uočavamo pad čitalačkih vještina učenika. Iako ima učenika koji izvrsno čitaju već za pohađanja prvog i drugog razreda, povećava se broj onih koji ne čitaju tečno ni u višim razredima. To je pojava koja nije specifična samo za našu školu. O padu čitalačkih vještina učenika sve se češće raspravlja na stručnim skupovima učitelja jer je čitanje temelj uspjeha za daljnje obrazovanje. 

Iako naši učitelji razredne nastave učestalo na roditeljskim sastancima upozoravaju na problem pada čitalačkih vještina, željeli smo o ovom problemu progovoriti i javno u cilju poticanja čitanja i izvan škole jer samo čitanjem u školi učenici neće u dovoljnoj mjeri razviti vještinu čitanja.

Kako je čitanje osnova za razvoj većine ostalih kompetencija, potrebno je na vrijeme savladati čitanje. Iz tog razloga naša učiteljica Marina Golec napisala je članak u kojem nastoji objasniti važnost čitanja te  ulogu škole, ali i roditelja u svladavanju čitalačkih vještina i u ranom otkrivanju  problema koji utječu na kvalitetu čitanja.

Također bismo ovim člankom željeli potaknuti roditelje da razmisle o upozorenjima stručnjaka o povezanosti korištenja mobitela i različitih ekrana s padom koncentracije i čitalačkih vještina kod djece.

Nastavak članka dostupan je u školskom digitalnom listu KLINČEK






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju