preskoči na sadržaj

Osnovna škola Sveti Petar Orehovec

Login
Jelovnik u školskoj kuhinji

 

 

Projekt "Kaj naš moderni"

 

Virtualna priredba 

 

Vozni red autobusa 2023./2024.

 

Hrvatski jezični portal

Sigurnost prilikom potresa

Blog projekta S.O.S.

Blog projekta Erasmus+

"Mali novinari danas -

odgovorni digitalni građani

sutra"

Blog projekta Erasmus+

Bontončić

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 30. 8. 2017.

Ukupno: 540062
Ovaj mjesec: 3693
Ovaj tjedan: 850
Danas: 24
Raspored zvona

1. 8:00 - 8:45 

2. 8:50 - 9:35

3. 9:45 - 10:30

4. 10:40 - 11. 25

5. 11:30 - 12:15

6. 12:20 - 13:05

7. 13:10 - 13: 55

 

0. 12: 20 - 13:05

1. 13:15 - 14:00

2. 14:05 - 14:50

3. 15: 00 - 15:45

4. 15:55 - 16:40

5. 16:45 - 17:30

6. 17:35 - 18: 20

 

Odlazak autobusa:  13:10

                                14:00

                                18:25

 

 

vijesti...vijesti...
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Učiteljica Emina Baričević bila na mobilnosti u Barceloni
Autor: Stojanka Lesički, 18. 11. 2023.

Na Erasmus+ tečaju “Music in the Classroom: Active and Receptive Music Therapy for Schools” u Barceloni boravila je učiteljica Emina Baričević iz Osnovne škole Sveti Petar Orehovec, od 6.-11. studenog 2023. godine.

Tečaj je vodila Maria Del Monte, a polazile su ga još učiteljice iz Italije i Češke. Naučile su zašto je glazba korisna za učenike, koje su dobrobiti učenja uz glazbu, ali isto tako i koje su aktivne metode učenja u nastavi glazbe. 

Više pod OPŠIRNIJE i na stranici projekta Erasmus KA121 "Čitaj da ne ostaneš bez riječi" - Mobilnosti učitelja


 

Tečaj se sastojao od nekoliko dijelova: uvodnog teorijskog dijela, tjeloglazbe (body percussiona) i njenih elemenata, improvizacijskih tehnika, pjevanja, skladanja (podrazumijeva jednostavno, improvizacijsko skladanje pogodno za djecu), povezivanja glazbe  s ostalim umjetnostima te terapeutskog učinka glazbe u radu s djecama s teškoćama.

Ključnu ulogu u svim dijelovima imaju ritam, tempo, melodija, harmonija, dinamika te instumentacija. Učiteljice su praktično prolazile sve spomenute aktivnosti uz uporabu tjeloglazbe, različitih instrumenata kao i uz pjevanje. Osim izvođenja, radilo se i na fokusiranom i vođenom slušanju glazbe uz mnoge primjere koji su praktično primijenjeni.

Aktivnosti:

Tjeloglazba (body percussion) – uz pomoć tjeloglazbe su odrađene mnoge aktivnosti, kao što je, npr. izgovaranje svog imena na različite načine uz neki element tjeloglazbe, improvizacija u paru i u skupini, ponavljanje zadanih uzoraka i sl.

Improvizacijske tehnike – voditeljica tečaja je svirala pratnju na gitari i zadala početnu frazu na koju su se kasnije izvodile improvizirane varijacije. Zatim se improviziralo ritmovima, tempom i dinamikom.

Glazba i slikanje – uz vođeno slušanje glazbe učiteljice su slikale zadani ritam, melodiju te zajedničku mandalu koju je trebalo nacrtati surađujući bez razgovora.

Glazba kao terapija – objašnjeni su i prikazani neki od načina kako glazba može imati terapeutski učinak na učenike, naročito one sa specifičnim teškoćama poput ADHD-a ili autističnog spektra.

Učiteljica Emina Baričević će implementirati novostečeno znanje na satima glazbene kulture, ali i u izvannastavnim aktivnostima pod nazivom Glazbom i dramom do čitanja koje su dio Erasmus projekta što ga škola provodi. /Emina Baričević/





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju