NATJEČAJ
za popunu radnog mjesta operativni djelatnik / operativna djelatnica za sigurnost i civilnu zaštitu – 1 izvršitelj/ica, neodređeno, puno radno vrijeme uz probni rad od 2 mjeseca.
Opis poslova:
Operativni djelatnik za sigurnost i civilnu zaštitu obavlja sljedeće poslove:
– nadzire kontrolu pristupa u školsku ustanovu, nadzire i osigurava školsku imovinu i prostor,
– sudjeluje u organizaciji i provedbi osnovnih mjera civilne zaštite te obavlja poslove održavanja objekta škole i njezina okoliša,
– surađuje s nadležnim službama (policija, vatrogasci, hitna pomoć, civilna zaštita) u slučaju izvanrednih situacija,
– sudjeluje u edukacijama i podizanju svijesti učenika i zaposlenika o sigurnosnim protokolima i postupcima u hitnim situacijama,
– prati situacije u školskim prostorima i prijavljuje nadležnim osobama ponašanja koja mogu ugroziti sigurnost i dobrobit učenika, zaposlenika i posjetitelja,
– surađuje s odgojno-obrazovnim i drugim radnicima i ravnateljem škole u pružanju podrške sigurnosti i dobrobiti učenika,
– obavlja i ostale poslove sigurnosti i civilne zaštite koji proizlaze iz godišnjeg plana i programa rada škole i drugih propisa,
– može obavljati i poslove iz članka 6. Pravilnika o djelokrugu rada tajnika te administrativno – tehničkim poslovima koji se obavljaju u osnovnoškolskoj ustanovi.
Posebni uvjeti za radno mjesto:
- završena četverogodišnja srednja stručna sprema (kvalifikacije minimalno razine 4.2 HKO-a)
- hrvatsko državljanstvo
- prijavljeno prebivalište u Republici Hrvatskoj
- navršenih 18 godina
- posebna psihička i tjelesna zdravstvena sposobnost
- osobna dostojnost za obavljanje poslova operativnog djelatnika
- završen Program obrazovanja za stjecanje djelomične kvalifikacije operativni djelatnik za sigurnost i civilnu zaštitu u odgojno-obrazovnim ustanovama
- iznimno, poslove operativnog djelatnika za sigurnost i civilnu zaštitu može obavljati osoba koja nema završen Program obrazovanja za sjecanje djelomične kvalifikacije operativni djelatnik za sigurnost i civilnu zaštitu u odgojno-obrazovnim ustanovama, ali ga je dužna završiti u roku od šest (6) mjeseci od dana zasnivanja radnog odnosa.
Radni odnos u školskoj ustanovi ne može zasnovati osoba koja je pravomoćno osuđena za neko od kaznenih djela protiv života i tijela, protiv slobode i prava čovjeka i građanina, protiv Republike Hrvatske, protiv vrijednosti zaštićenih međunarodnim pravom, protiv spolne slobode i spolnog ćudoređa, protiv braka, obitelji i mladeži, protiv imovine, protiv sigurnosti pravnog prometa i poslovanja, protiv pravosuđa, protiv vjerodostojnosti isprava, protiv javnog reda i protiv službene dužnosti, a koje je propisano Kaznenim zakonom („Narodne novine“, br. 110/97., 27/98. – ispravak, 50/00. – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, 129/00., 51/01., 111/03., 190/03. – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, 105/04., 84/05.–ispravak,71/06.,110/07.,152/08.i 57/11.).
Radni odnos u školskoj ustanovi ne može zasnovati osoba koja je pravomoćno osuđena za neko od kaznenih djela protiv života i tijela, protiv Republike Hrvatske, protiv pravosuđa, protiv javnog reda, protiv imovine, protiv službene dužnosti, protiv čovječnosti i ljudskog dostojanstva, protiv osobne slobode, protiv spolne slobode, spolnog zlostavljanja i iskorištavanja djeteta, protiv braka, obitelji i djece, protiv zdravlja ljudi, protiv opće sigurnosti, protiv krivotvorenja, a koje je propisano Kaznenim zakonom (Narodne novine, br. 125/11., 144/12., 56/15, 61/15 – Ispravak, 101/17, 118/18, 126/19, 84/21 i 114/22).
Radni odnos u školskoj ustanovi ne može zasnovati ni osoba protiv koje se vodi kazneni postupak za neko od kaznenih djela navedenih u stavku 1. i stavku 2. članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju.
Kandidati trebaju priložiti:
- vlastoručnu prijavu
- životopis,
- dokaz o državljanstvu,
- svjedodžbu o završenom srednjoškolskom obrazovanju,
- uvjerenje da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak za kaznena djela za koja postoji zapreka za zasnivanje radnog odnosa u Školi sukladno odredbi članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi, ne starije od dana raspisivanja natječaja,
- uvjerenje iz matične evidencije (elektronički zapis ili potvrda) Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o radnom stažu,
- potvrda / svjedodžba / certifikat o položenom Programu obrazovanja za stjecanje djelomične kvalifikacije – operativni djelatnik za sigurnost i civilnu zaštitu u odgojno – obrazovnim ustanovama.
Prilozi odnosno isprave prilažu se u neovjerenoj preslici, a kandidat s kojim će se sklopiti ugovor o radu dužan je sve navedene priloge odnosno isprave dostaviti u izvorniku ili u preslici ovjerenoj od strane javnog bilježnika sukladno Zakonu o javnom bilježništvu (“Narodne novine” br.: 78/93, 29/94, 162/98, 16/07, 75/09, 120/16, 57/22).
Sukladno članku 13. stavku 2. Zakona o ravnopravnosti spolova (“Narodne novine” br.: 82/08 i 69/17), na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.
Osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN br. 121/17, 98/19 i 84/21), članku 48. stavku 1.-3. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN broj: 84/21), članku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (NN broj: 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) dužna je u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, uz prijavu na natječaj dužna je priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja i ovisno o kategoriji u koju ulazi sve potrebne dokaze (članak 103. stavak 1. Zakona) dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja:
Osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata uz prijavu na natječaj dužna je priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja te priložiti dokaze o ispunjavanju uvjeta za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju (članak 49. stavak 1. Zakona) dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja:
Kandidati / kandidatkinje koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju članka 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) dokazuju to odgovarajućom javnom ispravom o invaliditetu na temelju koje se osoba može upisati u očevidnik zaposlenih osoba s invaliditetom, te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor, sporazum i sl.).
Izrazi koji se koriste u natječaju, a imaju rodno značenje, koriste se neutralno i odnose se jednako na muške i na ženske osobe.
Kandidati koji su pravodobno dostavili potpunu prijavu sa svim prilozima odnosno ispravama i ispunjavaju uvjete natječaja dužni su pristupiti procjeni odnosno testiranju prema odredbama Pravilnika o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje objavljenom na web stranici Škole https://os-sveti-petar-orehovec.skole.hr/wp-content/uploads/sites/150/2024/09/PRAVILNIK_O_POSTUPKU_ZAPOSLJAVANJA_TE_PROCJENI_I_VREDNOVANJU_KANDIDATA_ZA_ZAPOSLJAVANJE-1.pdf
U prijavi na natječaj kandidati su dužni navesti e-mail adresu na koju će biti dostavljena obavijest o datumu i vremenu procjene odnosno testiranja.
U slučaju da kandidat ne pristupi testiranju, smatrat će se da je odustao od prijave.
Pisane prijave s potrebnom dokumentacijom slati na adresu Škole – Sveti Petar Orehovec 90, 48267 Orehovec, s naznakom: “za natječaj za radno mjesto operativni djelatnik/operativna djelatnica”.
Rok za podnošenje pisanih prijava: 8 (osam) dana od dana objave natječaja na mrežnim stranicama i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje – Ispostava Križevci i te mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Škole.
Natječaj je objavljen 20. listopada 2025. godine.
Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati.
O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni putem mrežne stranice Škole https://os-sveti-petar-orehovec.skole.hr/obavijesti-o-odabiru-kandidata/
Prijavom na natječaj kandidati daju privolu za obradu osobnih podataka u svrhu zapošljavanja, a u skladu s odredbama Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka.
OŠ Sveti Petar Orehovec jamči svakom prijavljenom kandidatu da će dostavljenu dokumentaciju koristiti isključivo u svrhu provođenja postupka zapošljavanja. Sve pristigle prijave adekvatno će biti zaštićene od pristupa neovlaštenih osoba te pohranjene na sigurno mjesto i čuvane u skladu s uvjetima i rokovima previđenim Pravilnikom o zaštiti i obradi arhivskog i registraturnog gradiva.
KLASA:112-02/25-01/21
URBROJ:2137-44-25-1
——————————————————–
Sveti Petar Orehovec, 17. listopada 2025.
Ravnatelj:
Stjepan Lučki